Announcement

Collapse
No announcement yet.

California Screamin' Begins Testing!

Collapse

Ad Widget

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • California Screamin' Begins Testing!

    California Screamin' was testing one of their trains today! Maybe this is a prelude for good things to come, like for its return. This is a good step forward.

  • #2
    Re: California Screamin' Begins Testing!

    Yay! I'm kinda scared to go back on it now but I know I'll be back on it anyway when it's open lol.

    Comment


    • #3
      Re: California Screamin' Begins Testing!

      awesome....I hope it's up and running soon....

      Comment


      • #4
        Re: California Screamin' Begins Testing!

        EagleWings. Think of it this way. That ride has been gone over with a fine tooth comb by OSHA. Its safer now then it was before the bump happened.

        Comment


        • #5
          Re: California Screamin' Begins Testing!

          Yeah...Screamin' will be safe... I am sure it has been very well checked out....Now if you happen to be sitting atop the Sunwheel during an Earthquake however.....lol....Just kidding. (I think they are built with Quakes in mind)
          -----------------------------------------------
          DISNEYLAND: Greatest Man-Made Place On Earth :thumbup:

          YOSEMITE NATIONAL PARK: Greatest *GOD-Made Place On Earth :thumbup:

          Comment


          • #6
            Re: California Screamin' Begins Testing!

            Originally posted by EagleWings
            Yay! I'm kinda scared to go back on it now but I know I'll be back on it anyway when it's open lol.
            I feel worse going on BTMR than Screamin' any day, but Screamin' is totaly fine.
            ...a vaguely celtic music fills the air...

            Comment


            • #7
              Re: California Screamin' Begins Testing!

              Hooray!!!

              Comment


              • #8
                Re: California Screamin' Begins Testing!

                now I'll stay in DCA for another 15 - 20 minutes when I go there

                Comment


                • #9
                  Re: California Screamin' Begins Testing!

                  Yay! That makes me very happy! I love riding rides after an accident ... makes me REALLY scared! :evil:
                  Originally posted by drunkmom
                  this is my first buzzed post in the DMCA -- I'm really in this club because I'm a bitch more than anything. I've only had to hit the backspace 4 (oops, make that 5) times in (now 7) in this (now 9) (now 15) in this post! Damn, now I'm up to 18! Our neighbors were (19) (20) making tequilla sunrises. I thought I couldn't do tequilla (22) anymore but (24) this stuff (26) was good! It started (27) with an s


                  Comment


                  • #10
                    Re: California Screamin' Begins Testing!

                    Wolfette's favorite.....keep fingers crossed!
                    Mom, remember, it's not what a person is like on the outside that counts,
                    it's what they are like in their HEART!


                    - Wolfette

                    Comment


                    • #11
                      Re: California Screamin' Begins Testing!

                      Finally! I was waiting for the tests to begin, I really hope it opens soon.

                      Comment


                      • #12
                        Re: California Screamin' Begins Testing!

                        Originally posted by gibbage
                        EagleWings. Think of it this way. That ride has been gone over with a fine tooth comb by OSHA. Its safer now then it was before the bump happened.
                        That's true, thank you for the reassurance.

                        Comment


                        • #13
                          Re: California Screamin' Begins Testing!

                          Originally posted by testtrack321
                          I feel worse going on BTMR than Screamin' any day, but Screamin' is totaly fine.
                          Oh BTMR scares the heck out of me.

                          Comment


                          • #14
                            Re: California Screamin' Begins Testing!

                            Ahoy all,

                            I saw them testing cars(a car) on Tuesday when I was there and forgot to post! They had all the seats filled with big L-shaped water bottles! This is great news! I totally miss this ride. It is my favorite 'coaster ever! Let's hope it reopens soon(or at least in time for the DCA Halloween Treat thingy).

                            Aprille :-)

                            Comment


                            • #15
                              Re: California Screamin' Begins Testing!

                              Send me to CA.. I will test the ride.... lol

                              Great news they were testing.. their custom non Intamin coaster.. now if only they would get the audio working... after all the safety upgrades...

                              Comment

                              Ad Widget

                              Collapse
                              Working...
                              X