Announcement

Collapse
No announcement yet.

Disneyland's 2009 Theme Music!!! -Links-

Collapse

Ad Widget

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • News Disneyland's 2009 Theme Music!!! -Links-

    So i dunno if there are other threads about this, im just to excited to look! haha, I LOVE the new Theme music!
    (go to the page and click play)

    Myxer - Celebrate Theme (Disney Parks 2009 Version 2)

    Myxer - Celebrate Theme (Disney Parks 2009 Version 3)

  • #2
    Re: Disneyland's 2009 Theme Music!!! -Links-

    Sounds Great. I love it
    Oo-de-lally, Oo-de-lally
    Golly, what a day

    Comment


    • #3
      Re: Disneyland's 2009 Theme Music!!! -Links-

      Ummm..

      I'm going to have to wait to make a decision on this one :lol:

      Comment


      • #4
        Re: Disneyland's 2009 Theme Music!!! -Links-

        Originally posted by Abominable Snowman View Post
        Ummm..

        I'm going to have to wait to make a decision on this one :lol:
        I also had 2, it sank in for about an hour, and i liked it haha.

        Comment


        • #5
          Re: Disneyland's 2009 Theme Music!!! -Links-

          Originally posted by Abominable Snowman View Post
          Ummm..

          I'm going to have to wait to make a decision on this one :lol:
          Me too. It's certainly better than the YOAMD music, but... I'm not quite sure just how good I think it is.

          Comment


          • #6
            Re: Disneyland's 2009 Theme Music!!! -Links-

            Originally posted by Abominable Snowman View Post
            Ummm..

            I'm going to have to wait to make a decision on this one :lol:
            agreed.
            sigpic
            Home away from Home.

            Comment


            • #7
              Re: Disneyland's 2009 Theme Music!!! -Links-

              Idk.... it's gonna have to grow on me. I'm not very impressed with it, to be honest. Not sure why, it just doesn't appeal to me yet lol.






              Comment


              • #8
                Re: Disneyland's 2009 Theme Music!!! -Links-

                I like it but I think I'll wait don't want to jump into it and make a judgement before it's here.

                Comment


                • #9
                  Re: Disneyland's 2009 Theme Music!!! -Links-

                  I like it, it's fun. What was the theme music for the YOAMD? Was it Happiest Place On Earth? Because if it was, that's gonna be hard to beat for me. I love that song.

                  Though this song is good too.



                  EDIT: Theres another version thats a bit slower, that I think sounds weird. But the faster versions I like

                  Cammie Dog: 3/27/05-6/28/09 God took you way too soon Protect your dog from heat stroke. It attacks and kills quickly.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Disneyland's 2009 Theme Music!!! -Links-

                    Yuck. I can't believe I'm going to missthe Peter Pan music they've been using.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Disneyland's 2009 Theme Music!!! -Links-

                      A little like High School Musical, no?

                      Oh well. It's happy and fun!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Disneyland's 2009 Theme Music!!! -Links-

                        i live the version in the commercial much better

                        Detecting Browser Properties . . .

                        Comment


                        • #13
                          Re: Disneyland's 2009 Theme Music!!! -Links-

                          Hmmmmm, I'm not too sure about this one. But I guess we will just have to see how it is going to be used at the parks.
                          Check out my page at www.myspace.com/wheresmickey

                          Check out my pin collection at www.pinpics.com. User name is WheresMickey



                          Comment


                          • #14
                            Re: Disneyland's 2009 Theme Music!!! -Links-

                            Too Disney Channel for my tastes. The theme song for the Millennium Celebration fits better than this.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Disneyland's 2009 Theme Music!!! -Links-

                              Originally posted by Dreamer20k View Post
                              I like it, it's fun. What was the theme music for the YOAMD? Was it Happiest Place On Earth? Because if it was, that's gonna be hard to beat for me. I love that song.
                              YOMD used Flying from the live action Peter Pan movie(the song from the yomd commercials).

                              Happiest Place on Earth is a holdout song that it seems like disneyland kept in spite of being forced to get rid of all references to that slogan in place of Where Dreams Come True



                              I don't like this song. It sounds like a ripoff of Best of Both World's from Hannah Montana.

                              Comment

                              Ad Widget

                              Collapse
                              Working...
                              X