Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noon Meet 2/15/09

Collapse

Ad Widget

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noon Meet 2/15/09

    Just wonderin who's all plannin to be at the meet on Sunday, weather permitting of course. Hope the gods won't be angry by all the celebratin.


    The three of us will drop by and say hi for a bit. Hope to see you all there.

  • #2
    Re: Noon Meet 2/15/09

    Awww! I won't be able to be there! Aiden is getting sooo big I wish I could see him! (And you guys too! ) I will make it down there someday and hopefully we can meet up!




    Help me get more security in Pingvinivlle! Click here!


    Originally posted by AGhostFromThePast
    all you need to know about the mommy stick is.. out of all the bad things that could happen to you... it's right between wetting yourself and death.

    Comment


    • #3
      Re: Noon Meet 2/15/09

      Can't make it. Have a great time and please, STAY DRY!

      Comment


      • #4
        Re: Noon Meet 2/15/09

        Originally posted by aashee View Post
        Can't make it. Have a great time and please, STAY DRY!
        Sorry to hear you can't make it. We'll have fun and will try to stay dry. My big golf umbrella (ella ella hey hey -- :lmao: sorry had to do it! :lmao: ) will see to that!

        Comment


        • #5
          Re: Noon Meet 2/15/09

          Originally posted by penguinsoda View Post
          Awww! I won't be able to be there! Aiden is getting sooo big I wish I could see him! (And you guys too! ) I will make it down there someday and hopefully we can meet up!
          Ehh he's only 3 feet tall. Be sure to read the thread I posted about him.

          Don't wanna search? Lazy huh? (j/k)

          Here's the link:

          http://micechat.com/forums/gibson-gi...ml#post3443314

          Comment


          • #6
            Re: Noon Meet 2/15/09

            Originally posted by penguinsoda View Post
            Awww! I won't be able to be there! Aiden is getting sooo big I wish I could see him! (And you guys too! ) I will make it down there someday and hopefully we can meet up!

            I want you to come

            Comment


            • #7
              Re: Noon Meet 2/15/09

              I will be there yay!

              Comment


              • #8
                Re: Noon Meet 2/15/09

                Originally posted by Rex Dopey24 View Post
                I will be there yay!

                Weather and all huh?

                Comment


                • #9
                  Re: Noon Meet 2/15/09

                  i don't mind at all. i like it.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Noon Meet 2/15/09

                    We havent been to a meet since before we had our son. I was pregnant when we went to the last one and he is about to turn 2.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Noon Meet 2/15/09

                      aww. well I hope you guys have some fun this weekend.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Noon Meet 2/15/09

                        I am sure we will... If you are gonna be there be sure to say hello!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Noon Meet 2/15/09

                          I just hope I can manage tomorrow, my feet are so sore from moving furniture around today. Maybe I'll go sit in the hot tub for a while.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Noon Meet 2/15/09

                            Originally posted by AidensDaddy View Post
                            I just hope I can manage tomorrow, my feet are so sore from moving furniture around today. Maybe I'll go sit in the hot tub for a while.

                            And that is EXACTLY what he did

                            Comment


                            • #15
                              Re: Noon Meet 2/15/09

                              I think I will miss that...:-(
                              Music is my LIFE!!!

                              Comment

                              Ad Widget

                              Collapse
                              Working...
                              X