Announcement

Collapse
No announcement yet.

What's your VMK Catch Phrase?

Collapse

Get Away Today

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • What's your VMK Catch Phrase?

    Okay, I keep noticing that people, including myself say the same things over and over again. Especially in games.

    I always say Nice or Nice work at the end of a game. Mainly because I can't say good job.

    So, what's you're little saying?
    sigpic
    Will trade husband for Disneyland and DCA Pins!

  • #2
    Re: What's your VMK Catch Phrase?

    When ever i play with friends i say-
    Jedi dance.i powers attack!

    Comment


    • #3
      Re: What's your VMK Catch Phrase?

      In games it's usually gg (lol original I know) but if I have the time to type something or am congratulating someone else I use awesome alot. With a smilie of course

      take that jediMihawk

      Comment


      • #4
        Re: What's your VMK Catch Phrase?

        I say "yo".

        Comment


        • #5
          Re: What's your VMK Catch Phrase?

          I'm more into Rofl than lol now - haha
          and ..
          I say gg and gl

          Comment


          • #6
            Re: What's your VMK Catch Phrase?

            I say "gl" at the beginning of pirates and we eitehr win that stage or the game and then i say "gg" and the losing team "captain" would always "arg!" and get angry at their teammate(s)
            the oc freak. <3*

            Comment


            • #7
              Re: What's your VMK Catch Phrase?

              I find my self saying Arg! in pirates either when I am frustrated and losing or when I have finally defeated an especially difficult foe. In ghosts it seems to be an aweful lot of Ah! when I get turned colors by those pesky ghosts. And of course who can resist the traditional gg and gl.
              It's not easy being green!
              LittlePookieBear on VMK

              Woot! Flying Carpet Magic! LOL!

              Comment


              • #8
                Re: What's your VMK Catch Phrase?

                credgg, gl go con
                yay i rock
                skate kick but
                con, cat and skate kick pirate but


                okay well that's when i'm playing pirate with con and cat
                and win rofl
                which we mostly do rofl

                Comment


                • #9
                  Re: What's your VMK Catch Phrase?

                  Originally posted by skateprincesariel View Post
                  gg, gl go con
                  yay i rock
                  skate kick but
                  con, cat and skate kick pirate but
                  I say those too! ROFL except Go Con... haha but I do say Go Skate and Cat!

                  Comment


                  • #10
                    Re: What's your VMK Catch Phrase?

                    Originally posted by halifax_girl View Post
                    In games it's usually gg (lol original I know) but if I have the time to type something or am congratulating someone else I use awesome alot. With a smilie of course
                    I say gg. :-)


                    Thanks Flammable

                    MAth Wiz-Kelsey
                    Volleyball Champ-Kelsey
                    Nice Friend-Kelsey
                    Micechat User-Kelsey
                    Laughs A Lot-Kelsey
                    Chicago White Sox Fan-Kelsey
                    Scorpio (my zodiac)-Kelsey
                    Happy Thanksgiving and Christmas!

                    I LOVE PIRATES OF THE CARIBBEAN!!

                    Comment


                    • #11
                      Re: What's your VMK Catch Phrase?

                      oh oh and i say lag
                      cuz liek it's normally lag in pirates =]
                      btw con, i'm coming don't start without me!!

                      Comment


                      • #12
                        Re: What's your VMK Catch Phrase?

                        Muahaha

                        Comment


                        • #13
                          Re: What's your VMK Catch Phrase?

                          I usually find myself saying "Good luck" and "Good game" in Pirates, but other than that, I don't talk much anyway, and when I do, it is very brief, and not worth noting what I said.

                          Comment


                          • #14
                            Re: What's your VMK Catch Phrase?

                            Have a Magical Day for me

                            Comment


                            • #15
                              Re: What's your VMK Catch Phrase?

                              In pirates, if I get sunk, I usually say "rats." Then I cheer on my teammates with "Go..."


                              Comment

                              Get Away Today Footer

                              Collapse
                              Working...
                              X