Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trading bird AND MORE!

Collapse

Ad Widget

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trading bird AND MORE!

    well i got 2 birds, and i only need 1 -_- lol.


    ok this is for trade:


    1x blue aladdin chair
    1x purple aladdin chair
    1x bird hat
    1x ace of spades carpet
    1x animation viewer
    1x disneyland retro penny press color red
    3x everest ride carts
    3x heart chairs ( cyan red and pink )
    1x 1 kali piece
    1x toy red soldier
    1x water park blizzard beach pin
    1x water parks - teamboat springs pin
    1x alice dress
    1x ref shirt
    1x red santa hat
    1x native american vest'
    2x pirate hats
    1x pirate pants
    1x green santa hat


    and some vmk shirts, some bling shirts, and some baby doll tops!
    alright go ahead and offer!
    Hello!


    Im radword = haha thats my vmk name
    My other old vmks are:
    radisawesome and radradrad
    yay woot cheese is oh so yummy,ahha.
    I'm
    Mel:]]]
    I love VMK!!!
    Talk to me:::


    see ya
    !!!!

  • #2
    Re: Trading bird AND MORE!

    Bird Hat
    for
    1,000 Random Sparrow Codes
    250 Narnia Teleporter Codes


    This is a limited time offer and will have to ask a few people. I may say yes, and may say no

    Comment


    • #3
      Re: Trading bird AND MORE!

      umm sparrow codes?
      like the clothes..
      ?
      Hello!


      Im radword = haha thats my vmk name
      My other old vmks are:
      radisawesome and radradrad
      yay woot cheese is oh so yummy,ahha.
      I'm
      Mel:]]]
      I love VMK!!!
      Talk to me:::


      see ya
      !!!!

      Comment


      • #4
        Re: Trading bird AND MORE!

        RANDOM Sparrow Codes.
        Every 1,250 there is a Sparrow Suit code.

        Comment


        • #5
          Re: Trading bird AND MORE!

          oh
          so i dont know what im gunna get.
          ?
          Hello!


          Im radword = haha thats my vmk name
          My other old vmks are:
          radisawesome and radradrad
          yay woot cheese is oh so yummy,ahha.
          I'm
          Mel:]]]
          I love VMK!!!
          Talk to me:::


          see ya
          !!!!

          Comment


          • #6
            Re: Trading bird AND MORE!

            u could get.....
            Sparrow Suit
            Skeleton Monkey
            Davey Jones Organ
            Dead Man's Chest
            Pirates 2 Poster

            Comment


            • #7
              Re: Trading bird AND MORE!

              hmm idk tho
              what if i dont get the sparrow suit :I
              Hello!


              Im radword = haha thats my vmk name
              My other old vmks are:
              radisawesome and radradrad
              yay woot cheese is oh so yummy,ahha.
              I'm
              Mel:]]]
              I love VMK!!!
              Talk to me:::


              see ya
              !!!!

              Comment


              • #8
                Re: Trading bird AND MORE!

                then, ill give you more codes

                Comment


                • #9
                  Re: Trading bird AND MORE!

                  umm idk, how would we do this. . ?lol like give me the offer. ./?
                  Hello!


                  Im radword = haha thats my vmk name
                  My other old vmks are:
                  radisawesome and radradrad
                  yay woot cheese is oh so yummy,ahha.
                  I'm
                  Mel:]]]
                  I love VMK!!!
                  Talk to me:::


                  see ya
                  !!!!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Trading bird AND MORE!

                    This is what would happen.....


                    I would PM you the Sparrow Codes, then you would give Bird, then id PM other Codes

                    Comment


                    • #11
                      Re: Trading bird AND MORE!

                      ok so,
                      u give me duh codes, then i put them in and i give u duh bird?
                      Hello!


                      Im radword = haha thats my vmk name
                      My other old vmks are:
                      radisawesome and radradrad
                      yay woot cheese is oh so yummy,ahha.
                      I'm
                      Mel:]]]
                      I love VMK!!!
                      Talk to me:::


                      see ya
                      !!!!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Trading bird AND MORE!

                        well, u enter a few codes...not all 1,000 LOL

                        Comment


                        • #13
                          Re: Trading bird AND MORE!

                          im just kinda scared, that they wont turn out too be nothing much:.
                          Hello!


                          Im radword = haha thats my vmk name
                          My other old vmks are:
                          radisawesome and radradrad
                          yay woot cheese is oh so yummy,ahha.
                          I'm
                          Mel:]]]
                          I love VMK!!!
                          Talk to me:::


                          see ya
                          !!!!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Trading bird AND MORE!

                            Well, no matter what u have Teleporters, and you have a

                            1,000/1,250 Chance at Sparrow Suit (80%)

                            Comment


                            • #15
                              Re: Trading bird AND MORE!

                              hmm >_< give me the codes;. LOL
                              Hello!


                              Im radword = haha thats my vmk name
                              My other old vmks are:
                              radisawesome and radradrad
                              yay woot cheese is oh so yummy,ahha.
                              I'm
                              Mel:]]]
                              I love VMK!!!
                              Talk to me:::


                              see ya
                              !!!!

                              Comment

                              Ad Widget

                              Collapse
                              Working...
                              X