Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trading Dream Ears =D

Collapse

Ad Widget

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trading Dream Ears =D

    Yup, I am possibly trading my dream ears. As long as I think offer beats what I traded for them, Lol.
    You can offer items or credits or even a combo of the too.
    If credits, I would prefer I got credits before trade, or we could do 50.50 (I get half credits, you get ears, I got rest of credits)
    Happy Bidding.!

    |siggie:me|not very active on this site:sorry|
    ~ KelseaNicole ~

  • #2
    Re: Trading Dream Ears =D

    5k




    Advatar made by SlitSilver!!!

    Comment


    • #3
      Re: Trading Dream Ears =D

      No ty. On VMK someone has already offered me 10K and cowboy pants. Lol

      |siggie:me|not very active on this site:sorry|
      ~ KelseaNicole ~

      Comment


      • #4
        Re: Trading Dream Ears =D

        lOL i know,




        Advatar made by SlitSilver!!!

        Comment


        • #5
          Re: Trading Dream Ears =D

          I know, that's why I said Lol. But also I said her offer so other people can see.

          |siggie:me|not very active on this site:sorry|
          ~ KelseaNicole ~

          Comment


          • #6
            Re: Trading Dream Ears =D

            hmm wow. you got the ears fast lol.
            20K!

            Comment


            • #7
              Re: Trading Dream Ears =D

              Soulqueen, you are in lead. And yeah, Lol. I did get them quickly.

              |siggie:me|not very active on this site:sorry|
              ~ KelseaNicole ~

              Comment


              • #8
                Re: Trading Dream Ears =D

                Soulqueen, I noticed that you got the ears for 20K from sora, are you still wanting mine.? Or have you withdrawn your offer.?
                Last edited by TrueDreamerGirl; 10-08-2007, 02:58 PM.

                |siggie:me|not very active on this site:sorry|
                ~ KelseaNicole ~

                Comment


                • #9
                  Re: Trading Dream Ears =D

                  Originally posted by TrueDreamerGirl View Post
                  Soulqueen, I noticed that you got the ears for 20K from sora, are you still wanting mine.? Or have you withdrawn your offer.?

                  yes. im going to have to withdrawn to my offer, but thanks!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Trading Dream Ears =D

                    Ok, I have a new leading offer anyways.

                    |siggie:me|not very active on this site:sorry|
                    ~ KelseaNicole ~

                    Comment


                    • #11
                      Re: Trading Dream Ears =D

                      wat is it?




                      Advatar made by SlitSilver!!!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Trading Dream Ears =D

                        nvm. just got all the ears we needed!
                        Last edited by steamboatpete; 10-08-2007, 08:25 PM.
                        Fight On!:sc: Beat the Red Wolves!

                        Tom Chaney Memorial Debate Lounge Quote of the Week:

                        [None]
                        The brick walls are there to stop the people who don't want it badly enough - Randy Pausch

                        Comment


                        • #13
                          Re: Trading Dream Ears =D

                          1. Just curious steamboat, what was your offer.? I didn't get on in time to see it.
                          2. The lead offer is::
                          1* bat magic
                          5* snowman magic
                          Cowboy Pants

                          I think that was it...There might have been 1 more thing Lol.

                          |siggie:me|not very active on this site:sorry|
                          ~ KelseaNicole ~

                          Comment


                          • #14
                            Re: Trading Dream Ears =D

                            Bump Bump.
                            Anymore offers.?
                            I am either trading the ears tonight or tomorrow, so please offer now.

                            |siggie:me|not very active on this site:sorry|
                            ~ KelseaNicole ~

                            Comment


                            • #15
                              Re: Trading Dream Ears =D

                              btw i know sora123av in real life tehe
                              yup, im new. i hate it to. But if u want to be my friend, feel free plz do. btw if ya play vmk...that would be my main subject. If your my friend, you might have to help me around bc i don't know it here. :shy:
                              Good Day!

                              Comment

                              Ad Widget

                              Collapse
                              Working...
                              X